I have always done the opposite of what I was trained to do... Having little technical background, I became a photographer. Adopting a machine, I do my utmost to make it malfunction. For me, to make a photograph is to make an anti-photograph.
William Klein

maandag 31 augustus 2015

In de Fotoclub - EXPO

Hallo,

zoals je allicht weet loop ik al eens met een fotocamera rond.
Eén van de redenen hiervoor is omdat ik het voorbije jaar lid ben geweest van een fotoclub via Vorming+ in Kortrijk.

Elke maand kregen 20 fotografen een thema/uitdaging. Iedereen bracht telkens vijf foto's binnen die door de groep werden 'gescoord'.
Nu is het jaar rond en zijn we trots om onze beste foto's aan het groot publiek te tonen.

Uiteraard heb ik steeds geprobeerd om het thema vanuit straatfotografie te benaderen. Niet altijd gemakkelijk, en met wisselend resultaat, zeker bij opdrachten als 'zelfportret'!

Benieuwd?
Dan nodig ik jou/jullie dan ook graag uit om de foto's nader te bekijken.
Meer informatie is te vinden op de officiële uitnodiging in bijlage.

Ik hoop dat je kan langskomen.

Bart


Geen opmerkingen:

Een reactie posten