I have always done the opposite of what I was trained to do... Having little technical background, I became a photographer. Adopting a machine, I do my utmost to make it malfunction. For me, to make a photograph is to make an anti-photograph.
William Klein

vrijdag 19 februari 2016

Wie bezoekt de blog van wereldflaneur?

De wereldflaneur blog is nu ongeveer 16 maanden actief. Er zijn iets meer dan 100 blogposts over straatfotografie gepubliceerd, die alles samen ongeveer 4000 keer bekeken zijn.

Dus stelde ik me de vraag wie al die mensen zijn. Om me te helpen heeft Google het programma Google Analytics voor me gemaakt (of zou het andersom zijn?).

En dan zien we op de wereldkaart waar al die lezers wonen. Of het allemaal echt lezers van mijn Nederlandstalige blog zijn is natuurlijk erg de vraag. Wellicht zullen een pak bezoekers toevallig op de blog terecht gekomen zijn via zoekfuncties. Maar toch, ik vind de spreiding niet slecht.

Mijn eerste aanleiding om met de blog te beginnen was om 'iets te doen' met al die foto's die ik neem. 

Wel, ook al komen de mensen misschien toevallig op mijn blog terecht, de foto's gaan toch duidelijk wereldwijd. Ik doe iets met mijn foto's; ik deel ze met de wereld.



bron: Google Analytics

Geen opmerkingen:

Een reactie posten