I have always done the opposite of what I was trained to do... Having little technical background, I became a photographer. Adopting a machine, I do my utmost to make it malfunction. For me, to make a photograph is to make an anti-photograph.
William Klein

dinsdag 10 maart 2015

cursisten op stap

op 28/02 ging ik op stap met enkele enthousiaste dames in een workshop kennismaking met straatfotografie in Gent.
Ik nodigde hen uit me enkele beelden door te sturen om te delen op de blog.
Hier al enkele foto's van Mieke, Trees, Roxana en Kristin waarbij je de verschillende benaderingen kan zien.
Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen 'oog' heeft in straatfotografie.








Gent, 02/2015

Geïnspireerd om het ook (nog) eens te proberen? Neem dan contact met me op en we bekijken waar en wanneer we op stap kunnen gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten